14 Eylül 2012 Cuma

Sezona süper ligle başlıyoruz...

Beyler bu sezona yine tek maç yatış şekli başlasak bile azmimizden en ufak bir şey kaybetmedik. bu hafta süper kuponumla geri dönüş yapıyorum. sıkı takip etmenizi öneririm.
Twitterda ısrarla takip @ucmacbanko

Kasımpaşa galibiyete alıştı durduramazlar artık, hele kendi evinde antepe hiç şans tanımıyorum.
Galatasaray için galibiyet oynamaktansa karşılıklı gol var diyerek bu maçı geçiştirdim. benim gibi çn yargılı olmayanlar b maça GS galip oynayabilirler.
Bursa kendi evinde oynayacağı maçta karabükü 2 golle geçer henüz üç gol atmış ve bunların 2 tanesi deplasmanda atmış olduğunu düşüürsek bu skor tahmini gerçekten çok riskli gibi ama ben yinede bu maça skor oynamak istedim.
Size önerimse maç alt biter...

306 : Kasımpaşa - Gaziantepspor  : MS : 1        Oran : 1,90
342 : Antalyaspor - Galatasaray    : KG : Var    Oran : 1,60
343 : Bursapsor - Karabükspor      : SK : 2:0      Oran : 5,50

Bol şanslar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder